četrtek, 10. julij 2008

Poletje v Rovtah - Carwash

V okviru športnih iger, 9. dan Poletja v Rovtah, je na Kovku potekala tudi predstavitev pranja avtomobila. Mnogi so se veliko naučili:

Poletje v Rovtah-carwash

Pozor - eksplicitna vsebina!

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Na račun so prišli seveda mladi in celo, tisti najmlajši, za kater so bile kak dan prej pripravljene otroške delavnice. Morda se organizatorju ne zdi, da zabave te vrste na nek način nasilno in negativno vpliva na razvoj otrok. Samo ne mi govorit, da otroci niso bili prisotni. opozorilo za drugič.

Anonimni pravi ...

Ampak mene pa bolj zanima, kje so bili tedaj starši vseh teh otrok, ki so odprtih ust opazovali pripravljen šov...
No ura tudi ni bila prava, pa prostor. Se pa strinjam, da vsebina za otroke mlajše od 18 let tudi sicer ni bila primerna.Vredno razmisleka.

Anonimni pravi ...

Mislim, da kar nekaj staršev niti ni vedelo, kje so njihovi otroci in kaj gledajo: carwash. Tudi če razumejo angleško, si morda niso predstavljali, kaj bi to bilo...

Res žalostno, da se to dogaja sredi belega dne in to v Rovtah! In otroci to gledajo...To bi lahko spadalo že tudi med spolno nasilje nad mladoletno osebo!

Sicer pa čestitam organizatorjem za prireditev Poletje v Rovtah.

Anonimni pravi ...

Nihče me ne bo prepričal, da je bil ta carwash iz kateregakoli vidika primeren.Za taka početja obstajajo zaprti prostori, ne pa Kovk, dostopen takorekoč vsem in za nameček se je vse dogajalo še sredi belega dne.Prav zaradi tega ima moj(sicer zelo lep)spomin na letošnje "Poletje v Rovtah" grenak priokus.Upam, da se organizacije česa podobnega v prihodnosti organizatorji takorekoč edinega večdnevnega dogajanja v Rovtah, ne bodo lotevali.

Anonimni pravi ...

POZDRAVLJENI!
MENI JE BILO ZELO VŠEČ, SAJ SEM BIL ŠE MLADIH 64 LET IN SEM KAR UŽIVAL V GLEDANJU MLADIH ŽENSK PRI UMIVANJU MOJEGA STAREGA AVTA. ZELO JE BILO LEPO SAJ SE ŠE ZMERAJ SPOMNIM DANDANES VSAKO STVARCO POSEBEJ
MOJA ŽENA JE BILA JEZNA, KER NJEJ IN MOJEMU VNUKU NI BILO VŠEČ, AMPAK TO NI POMEMBNO, KER SE SPOMNEM DA JE TUDI OSTALIM BILO VŠEČ

LEP POZDRAV
MARKO